vineri, 28 ianuarie 2011

Bebe rasfatat :D

Se pare ca avem un bebe foarte rasfatat.
Am mers la ecografia de la 16 saptamani convinsi ca o sa aflam ce sex are bebe. Nu avem nicio preferinta, suntem doar foarte curiosi. Bebe insa dormea cu spatele spre noi(era si normal sa doarma la 8 dimineata:D). Asa ca dnei doctor, dupa ce l-a studiat cu greu,i s-a parut ca ar fi fetita (in procent de 65%:)) ).
Astazi am revenit la clinica pentru rezultatul de la triplu test si cum avem o dr. foarte draguta ne-a mai facut o eco, poate-poate ne satisface si noua curiozitatea. Astazi bebe era baiat:)). Procentul este putin mai mare, dar s-ar putea sa fi fost de fapt cordonul.
Spre deosebire de saptamana trecuta azi bebe era la ora de sport: s-a rasucit, ne-a aratat pe rand manutele, piciorusele, s-a asezat turceste, a supt degetelul...e bebe mare acum.

Ce e cel mai important e rezultatul de la triplu test care a iesit bine. Asa ca bebe e dezvoltat bine, e sanatos nu mai conteaza daca e fetita sau baiat.

Aseara ne-am gandit si noi la nume pentru bebe. Pentru baiat am ales Cezar(100%) si pentru fetita Maria(100%) Anastasia (se mai poate schimba:D). Acum cautam cun nume de sfant pt baiat care sa se potriveasca cu Cezar. Asteptam sugestii ;)

Atasez si o poza ci bebe rasfatat(cu profilul ca doar asta a vrut sa ni-l arate). E nevoie de putina imaginatie ca sa il localizati (va puteti ghida dupa nas) :))))

2 comentarii:

  1. Oooo, felicitari!
    Abia asteptam si noi eco sa vedem macar asa, putin, ce e.
    Eu zic ca, cu numele de Cezar merge: Ioan, Stefan si Mihai.
    Poate va ajuta.
    Amy

    RăspundețiȘtergere
  2. Stefan ne-am gandit si noi ca ar merge. La Mihai nu ne-am gandit dar imi place cum suna combinatia:) Multumesc pentru idee. Si Alexandru ne place dar in zona noastra nu e un sfant atat de important.

    Mai aveti 2 saptamani doar! Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere